- motoboy,big love

Kollade runt lite på bra bloggar och en blogg som jag ofta kollar in är Lisas blogg, grymt skön tjej med grymt skön stil liksom, då såg jag att motoboy skulle vara på satin idag?!
Ja,jag gråter lite, eller okej mycket. Han är massa jätte bra och gör helt ruskigt bra musik som bara är otroligt härlig att lyssna på. Och det ser jag nu? Sitter med hårfärg i håret oduschad och myskläder, i för sig har jag ingen chans att ta mig någonstans nu,MEN, det känns som om jag kunde ha gjort något åt det,ATTANS,säger jag bara,motoboy,motoboy,motoboy.

Har btw gjort något halv vilt som inte är likt mig, färgerna som jag har valt att ta i mitt hår är knallrosa och knallrött,bra matching?
Nej,det skär sig annars och kommer säkert göra det i mitt hår också,men jag kommer behålla min coolhet, ska skölja ur färgen om 10minuter hur som helst,ja,alltså jag har inte färgat hela håret rosa&rött, bara en del av det,kanske kommer bild imorgon om inte resultatet är helt hemskt.
Saken är den att rosa&rött är något som jag hatar och tycker personer som tycker det är okej borde lida en stund för att dom tycker det är okej och nu har gått emot mig själv,okej, tar väl tillbaka det med lidandet men ni förstår grejen,rosa&rött är inte okej egentligen. Nu ska jag gråta lite till och lyssna på motoboy,sen vänta en stund sen fixa färgen/duscha.
En fin bild på motoboy får förgylla detta inlägg.
Ha det finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0