- 02:26

Sitter i sängen Vendela har nyss åkt hem, är galet trött men tänkte bara lägga upp ett litet inlägg, fick två armband från Katta idag som tack för hundvaktningen, som hon hade köpt i rhodos, dom var verkligen super fina, tänkte slänga upp en bild på dom, träarmband, lätt det finaste matrialet till armband tycker jag!Fick cash också,så nu har jag lite pengar tills på måndag då jag ska åka viking line igen! Dock den här gången bara mamma och jag kommer bli super mysigt!Eller om jag lyckas spara pengarna så blir det nog ett par kilklackar som jag har spanat in ett tag.


Ah juste det, vet inte om jag redan skrivit det, men nu har jag i alla fall fått tv på rummet igen och den här gången sitter den på väggen vid sängen så nu kan jag äntligen se texten(var för långt bort från sängen förut) så det är verkligen ett plus i kanten! Så nu ska jag lira lite ps2 sen försöka sussa,imorgon(idag) väntas utgång på frimis,så om ni ska ut kom dit och säg hej :)
Well Tjingeling och Nattinatti!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0