- Almost Alice



Tittade på Alice i underlandet(Tim Burtons verision) igen,typ femte gången skulle jag tro.
Insåg efter första titten hur grymt mycket jag verkligen uppskattar Tim Burton filmer! Och hur grym Johnny Depp är!
Jag har aldrig gillat den tecknade och har alltid tyckt att den har varit otroligt kenpig och mesta dels läskig! I för sig har jag väl inte ansträng mig på senare och tittat på den teckande, kanske borde göras då jag anser att Tims är underbart bra! Well, det gör säkert en hel del att det just är Tim som har regisserat filmen, but still!
Så ni som i dagens läge inte sett "nya", eller ja man kan nog säga nya Alice i underlandet,gör det!

Nu ska jag kolla en annan favvisfilm som innehåller både vamyrer och varulvar,svårt att gissa vilken? ;)
Såååå nattinatti
Peace
 

Kommentarer
Postat av: Juliette

Jag har heller aldrig tyckt om den tecknade versionen, har alltid tyckt den har varit lite creepy.. Men jag typ superduperälskar Tim Burtons version :D Fem av fem toasters (stavas det verkligen så?) på den! <3

2010-09-05 @ 17:17:53
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0