- Äntligen fri!

Tog bort allt mitt löshår idag,as skönt! Nu ska jag bara få bort alla jävla fucking tovor. Inte kul, inte okej.
Trodde jag skulle dö lite av att mitt hår skulle vara galet kort men det var inte så kort, som tur var. Dock är det galet slitet så kommer säkert få kapa av en bra bit iaf :/
Bild kanske kommer när det är färgat och klart ;) eller i alla fall helt klart utan tovor ;)

Jaja shiet happens i guess och det växer ju ut, tror jag har bestämt mig för att prova på rött också,så här till hösten skönt med lite förändring, har varit blond i över ett år, tror jag aldrig har haft kvar en färg så länge förut så kommer nog kännas otroligt konstig efteråt men wtf! Om det inte passar är det väl bara att färga svart över, för det vet jag ju att det funkar på mig, det tråkiga blir om jag vill ha tillbaka blont, för det kommer inte gå.
Anyyyyhoooo
nu ska jag fixa med aj fånen sen sussa,natti natti
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0