- Clinique

Har glömt bloggen lite halvt då mitt internet inte funkar som det borde,tråkigt nog
Hur som helst åkte ju viking line igen fast den här gången bara med mamma,det var super mysigt, inte helt oväntat då mamma och jag brukar ha rätt lätt för att umgås.
Inhandlade mer clinique smink/andra produkter, så där försvann mina pengar haha,jag är bäst på att hålla i pengar, men faktiskt så fanns inte skorna kvar så kunde inte ha köpt dom i alla fall, för jag hade faktiskt tänkt att skrutta i att köpa något och köpa skorna i stället men det är svårt när dom inte finns att köpa längre.




Vi bodde på 10:e våning det är inte illa, finns bara en våning över och där bodde tydligen besättningen,hoho
Hur som helst nu ska jag spela lite gh sen sussa, jag har stora förväntningar på morgondagen,utgång på frimis väntas,igen
Well Nattinatti
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0