- Lepard

Hoho jätte kul att Elin följer mig,blev super glad trodde det skulle vara noll som följde mig, såg att det till och med var två stycken, tror jag vet vem den andra är, men ja hoppas det blir fler :D

Hur som helst, idag har jag haft feber-sak-grejs igen, vaknar med jätte hög feber sen sover jag några timmar så är det borta? As mysko, hur som helst så min dag har bestått av sova och tv.
Kom på klockan 23:00 att jag skulle fortsätta med mitt rum(håller på att ta ut gamla möbler och har köpt nya) först tog jag en dusch sen högg jag tag i min nya byrå och började plocka, måste säga att jag älskar Ikea, konceptet är ju helt awesome om man tänker efter, önskar att jag skulle komma på sådana idéer haha.
Så den blev nästan klar kunde inte spika ihop baksidan eftersom bror och pappa sov, men kom en bra bit på väg,så imorgon(idag) blir det troligtvis klart,alltså hela rummet :D
Hittade även mina älskade tumvantar när jag städade, har letat toklänge efter dom! Sen låg dom i en ryggsäck som jag inte använt på 987654345678900987654 år,konstig att man inte tänker på att leta i den? Så då passade jag på att pimpa dom eftersom jag var inne på fixa humör!
Sen bäddade jag sängen med mina nya lakan, dom är dom snyggaste jag sett, skulle vara 100 poängare om bakgrunden i tyget hade varit ljusrosa,men vitt funkar också!Finns inte mycket som är mysigare än att sova ny duschad i en ny bäddad säng :)
(lägg märke till orberna i fotot,tog flera bilder var massa orber på alla fotona precis på samma ställe,där uppe vid kuddarna,mystiskt!)

Ah just det, tror det bara är jag i hela världen som inte har körkort eller är på väg att få? Blir så trött på mig själv, eftersom jag inte ens ger det en chans, jag brukar vara positiv men vad det gäller körkortet känns det helt hopplöst, lovar att en nyfödd skulle kunna köra bättre och vara mindre stressad än mig, jag pessar mig själv så jävla otroligt mycket att jag blir helt krossad om en övingskörningstur inte går helt perfekt, dumma dumma mig! Jag skulle verkligen behöva körkort om man tänker på att jag lever i en byhåla som bussarna och tågen glömde bort.
Nej usch, nu blev jag upprörd haha!
Nu ska jag se om det finns någon rolig film på voddler att somna till
Natti natti
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0