- Nu kör vi igen!

Mitt internet är fortfarande otroligt segt,vilket gör att det inte blir lika mycket bloggande, men hur som helst var ute i fredags igen men Vella,Fadila,Lara,Anna & Madde, hur trevligt som helst, skulle kunna skriva om hur mycket som helst som hände under kvällen men det ska jag inte göra! Haha

Kan bara säga att det var grymt kul att träffa folk som man inte träffat på super länge!
Och nu på fredag kör vi tydligen igen,kommer bli stammisar ;) sen på lördag blir det jobb i folkets park kommer många rockabilly band så då ska jag stå i öl kiosken för det fattades folk, klart man stället upp :)
nu kommer det en ganska ful bild egentligen(iaf på mig) från i fredags som vimmelfotografen tog, men grymt kul vare!
 F.v Vendela,Fadila,Madde,jag & Anna
Nu ska jag fixa med iphonen lite sen sussa
nattinatti
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0