- Sucka-Locka-Ding-Dong




Kvällen;otroligt långt föra hemma hos mig,till kl 00:00 tror jag? Vendela var otroligt onykter för en gång skull! Jag var halv-nykter Sebbe var hel nykter och körde på oss,stackarn! Vi kom in till frimis vid halv1 tror jag,kort utgång alltså. Sen drog Vella hem med någon snubbe och jag åkte med Sebbe hem. Kan väl inte säga att det blev en helt lyckad utgång, men wtf! Ah just det, aldrig mer krogen halv-nykter, krogen(frimis)är ett sjukt ställe om inte är till räckligt full,amen på det!

Innan utgången blev det mariberg btw, där inhandlade jag fuskläder-leggings från lindex, ni vet dom som är med i reklamen som går på tv just nu? dom ser typ super blanka ut på tv, dom är verkligen inte så blanka i verkligenheten men I like'em! Sen inhandlade jag sjalen som är med på några av bilderna, svart med döskallar på,från gina,hur mysi som helst!

Igår sålde jag,Vendela och bror öl i folkets park också, det var någon rockkväll med live band så en del öl/cider blev sålt, dock inte så mycket folk eftersom det spöregnade mesta av tiden,men ändå mer än förväntat tycker jag allt! As segt och dåligt betalt, men vi hade nåt att göra i alla fall!
Well söndag idag då, ligger fortfarande i sängen fast kl snart är 3, men mår as dåligt,min magvärk är inte att leka med! Sen är mamma och jag osams,haha, så jag orkar inte sitta med dom och lossas som ingenting.
Ahhhhhhjaaaaaaa nu blire film
Peace

Kommentarer
Postat av: Nisse

Ojoj!

Detta var nästan inte okej, jisse mössa!!

2010-09-14 @ 03:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0