- Tiden går så fort

Två dagar sen jag uppdaterade sist, känns som det var en timme sen MAX!
Hur som helst har en dålig dag idag faktiskt,känns som det var hundra år sen, eller okej, inte alls egetligen, jag vill bara inte skriva om när jag mår dåligt för sånt vill ingen läsa om,helt enkelt.

Hur som helst, mådde rätt bra idag och kände mig uppåt, sen såg jag en bild på dig, mormor, du har blivit så smal, nästan försvunnit helt, så liten så bräcklig, jag önskar att jag kunde göra dig frisk och säga att allt blir bra igen, lilla mormor.
FAN!
Varför kan man inte få vara superhjälte lite ibland?
Även fast du har valt bort oss och allt som kan gå fel har i stortsätt gått fel efter vägen, nu när du äntligen var tillbaka lite så där halvt igen så vi kunde umgås lite i alla fall, händer det här och våran kontakt blir lidande igen.
Snälla mormor,bli frisk!

http://www.youtube.com/watch?v=FFaW79rapCE <- den låten har jag suttit och lyssnat på hela kvällen, gör det hela bättre? Tur att jag har andra fina minnen till den låten. Hur som helst galet fin låt,helt klart.

 Kanin-puss
Nu ska jag försöka rycka upp mig! Spela lite gh kanske eller en bra film eller nått..dono
Nattinatti
Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-27 @ 08:43:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Juliette

Finaste sången, AnnSofie sjöng den på mitt dop :) <3

2010-09-05 @ 17:14:25
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0