- Bara för att jag har tråkigt

Klockan är just nu 03:46 och jag sitter och använder min julklapp,eller ja,en av dom, min wacom bamboo, jag är lycklig flicka!
Känner dock att jag blinkar 100 gånger på en halv sekund och ser suddigt, jag är äntligen trött, så då kan man inte klaga!
Tänkte slänga upp snabb-skissar/test-bilder. Det är "skiss-aktig" stil på bilderna och ja,det är meningen,tycker det blir snyggast,är lite anti raka fina linjer än så länge kanske ändrar sig,vem vet!
Hur som helst mobba mig inte för mina test bilder och hoppas ni finner dom lite spännande!

Ja,som sagt var bara test än, men jävlar vad kul det är! Har testat och redigera några foton också,hur lätt som helst blir det! Lätt bästa julklappen iår!:D
Well nu ska jag sluta sitta här och blinka över min trötthet och sussa istället såååå
Natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0