- Dag 05 – Det här åt jag i dag

För jävla tur att jag har inhandlat nytt objektiv så jag var grymt sugen på att testa det,annars skulle jag inte haft någon mat-bild tills idag, ibland ska man väl ha tur också ;)
Så idag åt jag; grönsaker i ugn(det som synd på bilden), rygg biff av nötkött, bea-sås, tiptop! Just det drack ginger beer också, jag vet inte om jag gillade till tusen men det var spännande smak i alla fall och eftersmaken var verkligen ingerfärs-aktig, så det var fränt! Den smakade dock inte öl alls både på gott och ont, då jag inte är så storm förtjust i öl sen var den inte så söt, tror det kan vara en bra sommar-dricka.

 

Fick inte bild på det andra, men men, så nu ska jag kolla efter lite klappar sen sussa
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0