- Dag 07 – Min bästa vän

Jag skulle säga att jag har två bästa vänner men på helt olika sätt
Första;
Hanna Ljungberg, vi träffas inte så ofta som förr tyvärr, vi träffades på lekis första gången du hade flyttat hit ner från stockholm med din familj och flyttat ut i en sommarstuga på landet som ni skulle renovera, vi hittade varandra på direkten och det funkade liksom bara, och så höll det, vi lekte och hade alltid lika kul även fast vi var lite halv galna och ibalnd kanske det gick lite väl vilt till. Hur som helst det blev trassel på vägen med huset och så, så ni flyttade tillbaka när vi gick i 3:an tror jag, eller 2:an, sommrarna efter det sågs vi i stort sätt helatiden och vi kom även upp några gånger och vi hade alltid lika kul, även om vi inte setts på ett tag. Nu var det as länge sen vi sågs men det funkar liksom ändå alltid när vi ses, det är som vi ses varje dag ändå för det flyter liksom bara på.<3


Den andra;
Vendela Fransson, vi hittade varandra i 5-6:an men blev inte så där riktigt tighta förrens 7-8? Kommer ihåg i 8:an då var vi i stortsätt varje dag efter skolan och skit och vi hade så jävla kul! Sen blev vi osams och hade ett längre uppehåll, men efter det blev allt lika bra igen, sen flyttade du till älvdalen och vi slutade nästan umgås och du skaffade pojkvän så det blev liksom inte, men jävlar när vi sågs då jävlar vad kul vi hade! Nu när du flyttade hem igen så har vi umgåtts ganska mycket och haft otroligt kul och det är så jävla skönt när man har någon som man verkligen kan vara sig själv med, det spelar ingen roll om jag har en jätte finne på näsan liksom för vi bryr oss inte. Visst vi är jävligt olika och vi kanske småbråka en hel del, men du är ändå min bästa vän!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0