- Dag 08 – Ett ögonblick

Svårt val? Nej!
Jag måste utan tvekan välja dagen då min skolgång tog slut, studenten! Ni som har tagit den vet nog vad jag snackar om. Det är glädje till tusen, alla är så glada och man är så otroligt glad själv! Tänk er vad fint med så mycket glädje för så många människor! Det är awesome! Och min dag var bäst,från början till slut!

Jag kan inte beskriva känslan, det ordet som passar bäst är nog lycka! Jag skattade,fnissade,log och sen blev det lite glädje tårar också. Jag vaknade i stort sätt med ett leénde på läpparna och det fortsatte, visst det är lite trist att det är så mycket som tar slut på den dagen men det är ändå starten på något nytt och något spännande. Man blir liksom verkligen stor.

Studenten är liksom en sån dag som man har längtat sönder efter samtidigt som man inte vill att den ska komma, när det väl är dags, saken är den att min student blev precis så där jävla bra som man har fantiserat om att den ska bli innan. Så den dagen min kära läsare, det är ett ögonblick jag kommer minnas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0