- Nyår?

Jag har som många andra kanske värsta hysterin idag, jag har ingen stans att vara, okej, jag ska dra till Sebbe, MEN sen har vi inget att göra alltså haha vi har ju varandra men alltså inget festande inplanerat, det var prat om att jag skulle upp till Stockholm och fira med G men det rann ut i sanden tror jag, har inte hört något mer om det i alla fall, lite halv synd kunde nog ha blivit en jävla fest!  
Haha jag känner ändå att det är helt okej att man inte har något bestämt, men det är klart idag förväntas man ju hitta på något eller festa röven av sig! Men men whaaat to do, nu är det som det är, får göra det bästa av kvällen!
Hoppas alla andra får en super kväll, även om ni delar mitt öde! ;D
Kommer nog inte blogga mer iår så jag säger gott nytt år nu!
WIIHHHOOOOOOO TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0