- Rea

Ja, som många andra tog jag en tripp till marieberg idag för att kolla rean, trött och sliten var jag eftersom jag sov sämst inatt.
Hur som helst den orken jag hade räckte till, kilklackar som var mums, en längre-hoodie, G'n'R tisha och hörlurar! Bytte även en av mina julklappar, berlocker(stavning?), fick tre stycken av farmor och farfar och en av dom hade jag redan sen innan och dom två andra var tråkigt nog trasiga, men då fick jag ju välja tre nya precis som jag ville ha,så det blev kanoners!
Ska försöka slänga upp bilder, har dock ingen kamera för tillfället, men så fort jag fixar det så kanske jag slänger upp!
Well nu ska jag fixa med lite annat strunt sen sussa imorgon blir det "foto-jobb",kuligt,får vi se hur det går!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0