- Trösthandel?

Idag testade jag att vara med om en bilkrock,nej,jag skadade mig inte, var absolut inte så dramtiskt som det låter. Bror gled in i en bil i låg hastighet,thats it! Visst, lite shockad blev man ju allt dock.
Hur som helst när jag kom hem igen skulle mamma tvunget tvinga mig att skicka efter mer smink från e.l.f, hon är bara sssåååå jobbig;) Så lite nytt blev beställt,kuligt!
Mamma som alltid har hatat allt som har med datorer att göra,har för övrigt köpt en egen dator och sitter nästan mer än mig vid datorn, dock bara i stort sätt vid tradera,haha, hon köper partylite ljus efter partylite ljus och sitter och vaktar och grejer ifall något ska bli överbjudet, hon är söt ibland!

Inte min bild,lånad från google
Nu ska jag sussa natti natti
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0