- 04:32

Gash jag har vänt på dygnet, det är ett faktum nu, jag som har sagt till mig själv att jag aldrig skulle vända på dygnet. Bra jobbat,Emmi!
Hur som helst kan man inte sova och det är varmt och segt, kan man ju alltid gå ut och bara sitta och vänta på bättre tider, så det gjorde jag och precis in, gick väl ut vid 03:08 så blev en stund, det är verkligen skönt ute och otroligt tyst skulle kunna ha suttit ute mycket längre men kände att jag var tvungen att försöka sova.

I mina funderande stunder kom jag på att jag äntligen ska försöka ta tag i mitt tränande nu när jag ändå är arbetslös och sånt där trist, dock ska jag troligtvis iväg med pärona och husvagnen på torsdag, då kan jag lova att det inte blir nyttig mat. Men jag ska försöka verkligen, godis och chips blir ju inte svårt eftersom jag inte äter det ändå, men cola och alkohol kommer bli svårade och snabbmat, Ja ja, jag får tänka på hur otroligt gott det är med grönsaker och hur duktig jag kan känna mig efteråt om jag väl kommer ut och springer/går.
GO GO GO till mig!




Ja,nu ska jag verkligen försöka sova, så natti natti!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0