- Äre jag som är uppdateraren eller?

Är grymt trött och mina fötter gör så jävla ont att det känns som dom brinner i stortsätt (Y) Men vad kan man vänta sig egentligen? Man kommer till sthlm kl tio på morgonen sen går man i stort sätt hela tiden till klockan sex på kvällen, klart att kroppen och fötterna tar stryk!
Vädret var väl så där, kunde ha varit bättre, men var helt okej skulle inte vara skönt om det var för varmt heller, hur som helst tänkte jag skulle bomba med bilder soooo


turist posering, inte lika coolt
 matdags @ sallys i gamlastan, bästa pizzorna ever!
 
 gå,gå,gå,gå och så gå lite till
 och trött-efter-alla-affärer-och-jag-är-slut-i-kroppen dricka @ london
och sen nu till det som blev inhandlat av mig idag då;

Första bilden, aerosmith linne från h&m, ilöveit! (ja,bilden är sämst, blev inga bra inställningar på kameran och jag har ju inget redigerings program just nu)
Andra bilden, as söta hörlurar iform av en legobit dom är köpta på colorez
Tredje bilden, bootstraps från blue fox

Blev inte så mycket men har inte så gott om money just nu, men det jag köpte var preoriterat från min sida, hur som helst dagen var helt okej alltid trevligt med stockholm.
Nu ska jag slå på en film på voddler som jag troligtvis kommer somna ifrån, but still mmmyyyyyssss
Hare finaste
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0