- I´m a angry bitch

Sitter i köket med min vanilj milkshake,GO MITT NYTTIGA LIV!, men ibland när det är varmt får man unna sig lite milkshake!
Har istort sätt precis lagat klart maten för dagen, blev as smarrigt, lax i ugn med vittvin,kräftor och örter.
Sen har jag hämtat paketet som jag väntade på från h&m, så nu harjag fått mina super fina påslakan, och dom är så där emmi aktiga så det är sjuk, leopard fläckar med rosa i, kan det bli mycket bättre?Det fina var att det var kampanj när jag köpte så fick två st för 150 kr, hur billigt som helst, efterosm jag har dubbelsäng är kul att ha samma då jag nästan alltid har olika nu för tiden. 

Just nu är jag så sur så jag tror att jag ska gå under, har såna jävla humörsväningar så jag blir rädd för mig själv, men iofs har jag tjejvecka och har inte haft det på över ett år pga min p-stav, klart man blir en aning förvirrad.
SUGIT, nu ska jag sätta på en tjejfilm och gosa ner mig i soffan och värma min onda mage och gråta stora floder.
Ah just det, här kommer det en bild på maten som jag slängde ihop och på mina nya påslakan!


So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0