- Inte för att klaga men...

...Kissie verkar vara en otroligt konstig människa,nej jag tänker inte smutskasta folk här, men kollade på hennes blogg förut,det var inte okej,men jag antar att det är hennes lycka som räknas ;)

Hur som helst, idag kom vi hem från kryssningen, det var som det var, och vi överlevde,tydligen.
Köpte med clinique puder till mig, eftersom jag blir blank efter tre sekunder, så hoppas på att det är bättre!
"Tvingade" även mamma köpa en vera vang parfym som luktade super gott, den kommer säkert placeras i mitt rum också ;)
Nej,men en riktigt lugn och skön resa blev det och jag drack bloody mary för första gången,den ni! Jag vet inte har alltid tyckt om tomatjuice så jag tyckte att det var en riktigt höjdare,men kan tänka mig att det finns m¨ånga som inte gillar den, jag menar grönsaksjuice och alkohol är kanske inte det första man tänker på när man tänker god drink?
Hur som helst nu borde jag sova,MEN, jag ska bara läsa en stund först
NattiNatti
Peace

Kommentarer
Postat av: Juliette :)

Har du hört Kissies låt? Fattar inte att hon inte kan hålla sig till att blogga lixom..

Vad läser du? :)



Kram! <3

2010-07-28 @ 22:32:51
URL: http://misslejonord.blogg.se/
Postat av: Svar till Jullan

Jaa hörde den igår, ja men precis,jag kan inte med henne :P

sista twilight boken ^^

kram<3

2010-07-28 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0