- Inte okej!

Jag vaknade nu?! klockan är fasiken 13:32, det är om något inte okej alls. Dock har det väl varit så där med sömnen har varit en jävla fluga som har krypit på mig hela natten,sånt blir jag extram tokig på.Sen har jag drömmit stressande drömmar hela natten/morgonen.

Hur som helst, idag när bror slutat jobba blir det att åka in till marieberg med honom och kolla skal till min iphone,köpte skärmskydd på en gång men det fattas på baksidan och jag tänker inte godkänna några repor alls!
Okej, nu ska jag jobba på mitt nyttigare liv igen, så nu blir det havregrynsgröt eller knäckebröd,har inte bestömt mig än. Ska även kolla upp recept på kesobröd,det var tydligen nyttigt, och jag älskar ju keso så det borde vara en hitt :)

Hare finaste!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0