- Ögat är knasigt!

Mitt öga gör ont som fasiken ute i kanten, kanske vagel på g? Hoppas inte det.
Hur som helst mitt fyrhjulingsblåmärke är gult nu, det är fult,verkligen.
Vad har hänt då?
Först blev det arbetsförmedlingen för att träffa en coatch, det var bra tycker jag,inte för att jag lärde mig så mycket men nu känner jag mig lite extra säker.
Efter det blev det in till örebro och kolla lite,behövde köpa solglasögon,så fick med mig ett par hjärtan solglasögon hem,från h&m, fick också med en långärmad t-shirt sak och en lång jeans skjorta.Fin fint!

VAAAH,just det ska vara hundvakt också från typ 1aug till 6? Så imorgon ska jag upp tidigt och träffa hunden för första gången och se hur det går, men det ska nog gå fint.Så alltså borde jag verkligen inte vara vaken nu, men jag är proffs på att vända på dygnet! Men nu ska jag bara kolla fb 09876545678 gånger till sen ska jag försöka sova,i alla fall.


(syns lite mer än på förra? då är det ändå bara 3 dagar gammalt)

NattiNatti
Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0