- Var det jag som hörde misshandel?

Fredag alltså,den dagen man förväntar sig att något ska hända och känner sig lite halvpressad om inget händer, jag hoppades på att Vendela skulle dela fredagen men mig och självklart funkade det. Sen då vad skulle vi göra? Jo det blev att åka Bodins impala med folk och raggar-bils glida och dricka, vi åkte även till mässan där blev det tanka och kolla andra bilar, sen åkte vi och hämtade herr Yngvesson på Satin? ja,hur som helst han var ute iaf, vi åkte för många i bilen och det började lukta bränt så Yngvesson fick lägga sig ifram, hur som helst kom hem till Yngevesson efterfestade till klockan halv tio på morgonen då vi helt trötta,fulla och kroppsmålade gick och la oss.(jag,yngvesson och vendela)

Hur som helst jag blev misshandlad av en fyrhjuling av alla saker i världen? I svaken också,det ser typ ut som någon slagit mig med ett järnrör över svanken, i för sig var det väl nästan så också, orkar inte riktigt gå in på hur det hände, men vi skulle åka iväg och jag satt längst bak vi åkte upp för en lite för hög backe och fyrhjulingen stegrade som en vild häst och jag hängde efter, och på fyrhjulingar är det ju oftast stål "galler" där bak,det var det som slog i min rygg. Hur som helst galet ont idag men grymt värt i fredags!
You got to love the speed,man!

Här kommer lite bilder på mitt blåmärke(som inte syns på bilden,värre irl,fick inte riktigt till en bra bild) och på mina fina kroppsmålningar.

bild.1, är då mitt blåmärke
bild.2,är Vendela som skrivit "bara mina bewar"
bild.3,är Yngvesson som skrivit "ohc mina" fin stavning!
bild.4, är Vendela som skrivit "kebab muskler",om jag inte minns/ser fel
Även om det gick lite vilt till kanske, så hade det sina ljusa stunder också, måste göras om med vissa undantag kanske ;)

Nu blir det natti natti för min del
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0