- Eclipse

För en gångs skulle har det hänt saker i mitt liv, dagen började med mat-handel(jordgubbar) på ica sen när mamma och jag hade ätit, så skulle vi in till hbg för jag skulle till arbetsförnedringen och har ett möte så nu ska jag söka jobb och greja, någon som vill anställa mig kanske? ;)
Sen efter det blev det panta burkar och handla mer mat, sen hem igen och fixa sig för att sedan ge sig in till örebro för att kolla premiären av ECLIPSE! :'D
Såg den med mamma, fy fasiken helt klart bäst av alla filmerna tycker jag allt! Dock är ju böckerna fortfarande bäst, men uppföljare brukar ju alltid ha en tendens att bli sämre och sämre, men den här lyckades helt klart hålla sig borta från att trilla dit och bara bli en lite-sämre-än-första-filmen-men-den-var-så-poppis-så-vi-måste-göra-en-uppföljare, ni vet vad jaf menar?
Hur som helst, dagen var fin, jag älskar när det händer något blir så trött av att bara slappa hemma.




Imorgon(idag,torsdag) blire också fart och fläkt, mamma och jag ska till stockholm över dagen, var ett år sen vi var där så det var verkligen dags måste jag ju påstå, så det ska bli trevligt! Håller på att ladda batteriet till min kamera, så förhoppningsvis glömmer jag den inte imorgon så då kommer det komma bild repotage om stockholmia resan.
Nu ska jag försöka sova trots att jag tok-vänt på dygnet,ska upp halv sex imorgon så det kan behövas sovas nu
Nattinatti
Peace


Kommentarer
Postat av: Juliette

Filmen var alldeles skitbra, fast jag vet inte, jag tror jag tyckte dom första var bättre :) Haha Linda spillde ut typ halva deras popcorn-vad-det-nu-heter i reklamen. Hahaha ;) Men jag slår var om att fjärde filmen är tusen ggr bättre än alla andra tsm :D <3

2010-07-02 @ 21:34:08
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0