- Dagen då min mage dog

Känner att jag är bäst på att uppdatera, men jag tar jag har inte tid till nästa steg, har så galet mycket att göra.
Pappa kollar Lorry, jag vill med kolla
MEN
jag måste plugga, plugga, plugga, plugga och jag är så galet nervös att jag inte ska hinna klart med allt. Varför är det så att bara John Bauer elever har galet mycket att göra just nu? Dålig planering?

Har hur som helst, färgat min utväxt idag och försökte blondera bort det röda, det blev cerist och är kvar, tänkte att jag ville ha bort det eftersom löshåret ska placeras på mitt huvud imorgon och då passar ju inte riktigt det röda in, men får se hur det blir annars får jag väl färga hela biten röd så det smälter ihop.

Aja, nu ska jag fortsätta plugga.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0