- USÖ

Slutade tidigt idag,hur gött som helst, efter en ganska stressig mediaproduktions lektion då vi skulle lämna in en grej innan halv12 för att få godkänt på den delen, och jag började med uppgiften idag, typiskt mig men fasiken jag blev klar!
Efter det blev det usö,sjukhuset alltså.
Gammel-mormor skulle dit och jag ställde självklart upp och följde med, eftersom jag ändå var inne i örebro, då kunde jag också passa på att hälsa på morbror som ligger där inne.
Hur som helst känner mig alltid lika olustig när jag ska dit/är där, på grund av alla minnen från när jag var liten, vet inte hur många timmar jag spenderade där det är klart det väcker minnen.
Det är inte så dramatiskt som det låter jag lovar, det fanns alltid något att göra och jag var aldrig ensam, men ändå dom där små minnerna skaver lite ändå.

Hur som helst, fredag imorgon hur skönt som helst ännu skönare att jag faktiskt är ledig! Så det blir att dra sig in till hallsberg och träffa Sassa och kolla hallsbergs marken, men är mest inställd på att tagga lördag eftersom jag ska på metallsvenskan, så jävla sjukt bra! Se twisted sister! gissa om jag är taggad? AMEN!


Nu blir det att glutta en liten film på voddler sen sussa
GODNATTPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0