- Dag 1 - Om mig


Vem är jag?
Tror egentligen inte jag är bäst på att svara på den här frågan, men jag ska ge det ett försök
Jag heter Emmelie, kallas Emmi, jag är 19 år och bor hemma hos pärona i världens ände och tok längtar härifrån till något större, jag har mått psykist dåligt sen jag gick i 8:an men sen i slutet av 3:an på gymnasiet har det blivit mycket bättre och jag har enligt mig själv vuxit väldig mycket som individ, just nu trivs jag med mig själv och mitt liv rätt bra och tycker att det mesta funkar som det ska.

Jag är
, uppåt, neråt, pratglad i mina bästa stunder, djurvän, förstånde, lyssnare, tystlåten när det behövs och ibland när det inte behövs, lugn, halv mullig, brun hårig, depp ibland, leénde för det mesta, poser, en vän, färgglad, anurlunda, egen-väg-gående för det mesta, kär, lat, sovglad, flummig, tönt, mys-gillare, barn, barnbarn, lillasyster, kusin, ironisk, skämtsam, öppen, tatuerad, piercad, flickvän, snäll, rolig, tråkig,omtänksam, smart, korkad, galen, nervös, modig 

Jag gillar att, dansa, fotografera, sjunga, pyssla, kramas, mysa, laga mat, äta mat,äta glass, skratta, kittlas, kolla film, parta, vara lagom full, köpa kläder & skor m.m., ha sex, lyssna på musik, vara omtyckt, känna mig trygg, sova, vara varm, men mest av allt gillar jag mina närastående och dom runt om kring mig.

Jag gillar inte, skavsår, krig, bråka, migrän, politik, mensvärk, gråta, dåliga nyheter, spenat, matte, myggor, att vara nervös, ångest, att vara blyg, dåliga filmer, lögner

Jag är rädd för råttor som kan finnas i våran matkällare på vintern och att dö ensam och bortglömd.
Så nu känner ni mig, jag är allt och ingenting & jag trivs rätt bra    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0