- Kött,kött,köttar

Idag har jag haft så otroligt tråkigt så det är inte sant, var nyss ute och gick i alla fall något nyttigt ska man väl göra och luft skadar ju inte.
Såg att Elin hade bakat massa grejer idag, dumdumdumt! Så jag funderade på att göra det enda som jag kan i stortsätt=kladdkaka.
Fick även sminket som mamma och jag beställde idag, från e.l.f, asbra! alla grejer kostar 18 kr/st, eller ja det mesta allt som jag köpte låg på det priset, typ mineralsmink och sminkborstar och sånt är lite dyrare.
 Här är sminket som jag köpte, allt verkar vara jätte bra kvalité på också! Så tummen upp till e.l.f!

Well well, nu ska jag göra annat, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0