- Like a hard candy

Jag överlevde kryssningen. Jag diggade skaldjursbuffén. Jag skattade som fan när min bror försökte gräva sig igenom sängen över(vånings säng för dom som inte vet) i sömnen och sa att - Nej, jag sitter fast, jag kommer inte ut, jag får ringa dig sen. Skrattar till och med nu, när jag tänker på det.
Tog inte en enda bild men känner mig ändå nöjd över min insatts att inte göra något nyttigt i ca två hela dagar.

Nu ska det sovas imorgon ska jag klippa håret(på salong dumdumdumt) var ett år sen, så det kan behövas. Och mitt hår som redan är super kort nästan obefintligt, nej, kanske inte, men ändå, vill ha långt hår igen! Ah just de, har fått höra av 6 pers att jag liknar Katy Perry sen jag färgade håret svart/brunt, haha kul.
Anyyhooooo
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0