- Livet är inte så dåligt

Idag har jag kommit ur depp-träsket relativt, känns bra som fan! I för sig kan vad som helst vända på det så måste försöka att inte tänka på samma skit!
Har varit duktig idag faktiskt, dammsög och skurade hela nedervåningen + laga mat till familjen, lax i ung med citron,kräftor,räkor och cream fraiche, såg hur gott som helst ut, kollade nyss in den när den stod i ugnen.
Och imorgon blir det åka båt igen, fast den här gången birka paradise med släkten typ, ska fira mamma + farmor, så blir skaldjursbuffé, passar mig utmärkt, lite lyx i höst mörkret minsann!

Just det, kanske finns fler som jag som behöver lite pepp nu när det är många som blir höst-depp och det vill vi ju inte? näääääj! Så för i fasiken, finns ju billiga/gratis saker att göra som lättar upp! Är säker på att ni har några knep själv om inte, eller om ni vill ha fler radar jag upp några!
- Måla naglarna! Använd roliga klara färger? Eller varför inte använda fler färger och göra mönster?
- Gör en/köp en ansiktmask, finns tips på nätet hur man kan göra masker hemma, eller så finns det en del på t.ex. h&m eller lindex
- Bada med värmeljus och kanske din favorit musik/duscha länge och köp en ny tvål som luktar awesome?
- Hårinpackningar, kan ju vara trevligt också
- Tycker även lösnaglar kan vara kul att fixa, finns rätt så billiga på h&m
- Eller varför inte fixa filmkväll med en vän eller bara läsa en bra bok
Jag vet ju inte riktigt vad som piggar upp er, men kanske var några bra tips på vägen! :D 
WOOOHHHOOOO
nu ska jag springa iväg och ta mat,luktar mums!
Hare finaste!
peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0