- Mot mina vinter-torra händer

Som vanligt så fort det kommer minsta lilla snö så spricker mina händer och blir super torra och svider sönder, men idag kom jag på att jag hade köpt en HTH body cream när jag var på gekås sist, hade inte testat den innan men hört att den var en bra budget body cream så jag testade den idag,AWESOME, säger jag bara, total gillar den! Den luktar gott och går fort in i huden och den känns verkligen återfuktande och mina händer är redan bättre, visst är inte helt borta men mycket bättre!
Har ingen koll på pris på den, men tror jag gav runt 30 kr för den på gekås i alla fall, så det är ett tips för er med torra händer/kropp! Mumma!

Ja,som sagt klippte mig idag, ser ut som förut fast mer uppklippt och mer lockigt(mitt hår blir alltid as lockigt när det är nyklippt) otroligt skönt att det blir så fräscht när det är ny kapat! Sen lämnade jag in UGA papper till försäkringskassan så i slutet av månaden ska jag ha lite cash att röra mig på, har inte haft några nya pengar sen i juli så det är behövligt -.- Sen solade jag och mamma, måste ju börja jobba på en liten bränna så man inte bränner upp sig sen när det är dags att åka till Thailand igen ;) Och det är ju inte så super långt kvar nu :D
Well well nu ska jag kolla efter en eller flera nya bikinisar och hålla tummarna på att jag hittar någon med stor kupa och liten i midjan som inte kostar över 500 kr, kan bli svårt.
anyhoooo natti natti
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0