- Och vinnaren är..


Har dreglat efter dom blåa hur länge som helst och nu är dom på rea,woho, plus att dom finns i min storlek, så dom får det nog bli sen när pengar infinner sig, borde inte köpa egentligen och spara mina pengar men dom är så sjukt snygga! Älskar färgen, har i stortsätt bara svarta skor som jag använder när jag ska vara uppklädd så då är det ju super fint med färg!

Leopardisarna är jag inte säker på, dom är nog lite fula egentligen, men ändå kan jag inte låta bli att gilla dom lite. Men dom är ju också lite roligare och jag älskar ju leopard. Men det är trist att det är peeptoe på, skulle vara så mycket bättre om dom var hela, men dom är också på rea och kostar lika mycket och det är gratis frakt på sidan, frågan är ju om man ska slå till på båda eller bara dom blåa?
Annars kan ju alltid någon köpa båda två paren till mig ;)
Haha jag får fundera på det lite till helt enkelt, nu ska jag slå på en film sen sussa sååå
natti natti
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0