- Tidsfördriv

Har otroligt tråkigt så satte mig med en sån här tönt-lista,tidsfördriv för en stund i alla fall

Du är tillsammans med? - Sebastian Stenefjord
Hur gammal är han/hon? - 20
När fyller han/hon år? - 5 augusti
Vart bor han/hon? - laxå
Ögonfärg? - mörkblåa
Har han/hon piercat sig någon gång? - nej
Vad har han/hon för färg på rummet? - ljus och mörkgrått
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - köpa massa saker till mig så klart ;)nej,men ingen jävla aning
Har han/hon någon fobi? -  tror inte det, är typ rädd för spindlar 
Är han/hon beroende av något då? - göteborgs rapé
Är han/hon envis? - haha neeeh
Vad gör han/hon på helgerna? - på senaste har det blivit mycket tid med mig ;)
Beskriv honom/henne med tre ord? - super duper bäst
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - dono? senare kanske
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för att han är störd<3
Du älskar honom/henne? - jajjamän
Du har slagit honom/henne? - jafyfan han ska bara ha!
Du har roligt med honom/henne? - HAHAH,jaaaaa!
Du skulle kunna bo med honom/henne? - har inte hunnit fundera på det, så vet inte faktiskt
Du vet någonting om honom/henne? haha ja?
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - ja lycklig_flicka_14år
Säg ett ord du känner för honom/henne? - lycka
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - han säger så mycket fint,kan inte välja
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - allt så klart, men armarna är lite extra mums ;)
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? -jadåå
Är du svartsjuk? - njaa inte så men lite är väl klart att man är,kommer väl bli mer senare I guess

Om er:
Bor ni långt ifrån varandra? - 15min med bil enligt min iphone haha
När blev ni tillsammans? - 13/10-10 haha otroligt längesen ;)
Hur länge har ni då varit tillsammans? - lite mer än en månad haha
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - haha ja det där är ju en jävla historia, en pinsam och jobbig sådan, men ja,vi kände väl varandra lite innan.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - det mesta förutom tjejflimer,haha, det kommer det kommer! ;)
Har ni sovit över hos varandra? - jaaaa
Har ni bråkat någongång? - nej har inte hunnit än
Vem håller fjärrkontrollen? - båda
Vad har ni gemensamt? - massor faktiskt, mer än jag trodde
Har ni samma åsikter om saker? - oftast
Planerar ni framtiden ihop? - njaaa, vi är ju fortfarande super nykära, så framtiden är nu liksom
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?- 10 dagar tror jag
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - många gånger
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - så länge de håller, hoppas det blir ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0