- Twin Peaks

Nej, det kan inte vara sant, feber igen och jag som taggat inför helgen i hundra år känns det som, Sebbe ska/skulle komma. Tänker inte tvinga honom att komma om febern håller i sig, har 37,9 nu och då har jag ändå tagit alvedon.
Har även snytit upp ett HELT paket med näsdukar! Galet! Är glad att mammi köpte lambi i alla fall annars skulle nog min näsa vara mer röd än vad den redan är vid det här laget!
Hatar när näsan blir så där röd och typ flagig under, när den blir torr. Tror jag fasiken jag ska offra lite av min ikke-budget super-återfuktande-hudcream från clinique på min näsa sen,det är den värd!

Har kollat Twin Peaks i stort sätt hela dagen, tycker att David Lynch är ett geni även fast man kanske inte alltid hänger med, kanske inte så svårt att hänga med i twin peaks, var värre när jag såg lost highway imo, men killen gör så där härligt skumma filmer!
Mamma kollade twin peaks i hennes ungdom tydligen och hon har svallrat lite, att den slutar så ini helvetes dåligt, men känns ändå inte som jag kommer bli besviken för det känns som ett Lynch-drag. Hur som helst har väl sätt 24 avsnitt idag, och jag rå diggart! Så har ni inte kollat in twin peaks gör det! Eller kolla upp en annan film med honom, han är grym! 
Nu ska jag återgå till kollandet sen sussa sååå
Peace
 
 Här har vi mannen, David, galet fint foto btw, sånna bilder skulle man inte bli ledsen av att kunna ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0