- UGA, för dig som har råd

Skulle in till uga idag som vanligt, jag gick upp satte mig på bussen in till hallsberg, skulle för säkerhets skull kolla hur mycket pengar jag hade på kortet, eftersom sist jag kollade hade jag 200 kr och dom pengar ska endast gå till resor och jag vet att det kostar mig ca 120 kr att åka in OCH givetvis hade jag inte så mycket pengar på kortet.
Så det var bara att åka hem igen MEN då skrev jag till Björn att jag inte hade råd med biljetter till/från örebro så jag kunde inte komma, för jag har ju inte fått mina pengar från uga. Så kan liksom inte göra något åt pengarna och ingen här hemma hade tid att skjutsa.
SÅ, då skrev jag till Björn att jag satt fast hemma och för det får jag ogiltig frånvaro?! VAD FAN SKA JAG GÖRA DÅ?! JAG KAN FÖR FAN INTE TROLLA FRAM PENGAR. Dom tar bara förgivet att man kan låna pengar av någon, men jag kunde inte göra det den här gången.
Okej, man får ju ersättning SEN,vad hjälper det mig nu när jag ska ta mig in för att få ersätttningen om jag inte har pengar till biljetter?
Jag blir så jävla irriterad så det inte är sant!
fuckit.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så jävla jobbigt när man inte har pengar :/ Men stört av han tycker jag :(

2010-11-16 @ 14:39:32
URL: http://eeelinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0