- Ala Lejonord

Fikade med Jullan idag super trevligt,vi hade inte setts på ett tag så det var dags minsann! Synd att det kom massa folk i mellan hela tiden, man vill ju inte vara otrevlig mot någon liksom men det kändes som dom störde en hel del,men tyckte Jullan och jag fixade det rätt bra ändå. Fikade fram till runt 5 sen gick vi hem till Jullan, då blev det träffa Veronie och sitta och små prata en stund sen blev det té och mer småprat.
Fick även en inbjudan till Jullans födelsedags-middag-grejs, så på lördag blir det att dra dit igen,kan inte ens beskriva i ord hur skönt det är att vara där trots alla minnen och grjer känner mig alltid hemma där.
Fick ett super sött linne oxå, hur fint som helst, blev super glad! :D
orkar inte kolla efter stavfel så ha överseende ;)
Well nu ska jag kolla film sen sussa så
natti natti
peace

Kommentarer
Postat av: Jullan

Det var supertrevligt i måndags, det måste göras om tycker jag! Kanske lite mindre folk nästa gång bara ;)

Superduperjättemegaglad är jag för att du kommer på lördag :D :D Men kommer du vid halv två då? Du kan komma tidigare u know :) <3

2010-10-07 @ 19:37:21
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0