- Hat-utbrott

Andra dagen i rad,då jag har sovit hela dagen i stort sätt alltså kan jag inte somna nu.
Fattar inte varför jag får så här, bara sover och sover, det finns liksom ingen hejd känner mig trött och ynklig all zeee time också.
inte okej.
tror att jag vill shoppa, eller jag vet att jag vill det,så sjukt jävla sugit att ha noll pengar.

Ah just det var ju på arbetsförmedlingen idag som väntat sög det,mer än någonsin den här gången faktiskt.
Alla min planer och den lilla självkänslan jag byggt upp blev brutal ner brottat av min snubbe-grejs på af.
Ska inte dom göra en lite peppad i alla fall? Hon sa typ att jag tänkte i fel banor och att jag inte kommer komma någonstans med min utbildning. Bra där. Och att jag ska söka jobb innom vården,även fast jag förklarade att min rygg inte klarar av sådana lyft som kan förekomma där,då min rygg är i stort sätt värdelös och klarar nästan inte ens av att hålla uppe mig.
EHHH,förlåt men arbetsförmedlingen kan ta sig någonstans i alla fall idag.
Nu ska jag försöka sussa
natti natti
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0