- Hello-ween?

Ja,utgång igår blev både på strömpis och frimis, var så sjukt mycket folk på strömpis att vi drog därifrån runt 1, man kunde knappt andas, var galet mycket folk på frimis också men där kunde man i alla fall röra på sig lite,så det var ju ett plus!
Jag hade inte tänkt att klä ut mig men fick bli så sen, så styrde lite smink och en vit lins, skulle föreställa en ur Mansons musikvideos för låten mobscene, är bakgrunds dansare i den, så drog en sådan sminkning, tänkte att det blev lagom, fick en del beröm så det var super kuligt eftersom jag hade nada "teater" smink hemma så fick improvisera med vanligt smink men det funka rätt bra.
Well nu ska jag redigera lite bilder, slänger även in en bild på min sminkning tänkte jag.
Ah trevlig halloween får man väl säga nudå!;)
bildbildbild

Well natti natti
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0