- Inget passar!

Var i örebro idag med mamma, vi skulle kolla efter en billig höstjacka, letade verkligen överallt i stortsätt men hittade nada bra, alla satt dåligt och självklart blev dom för stora eftersom jag behöver stor plats över brösten,klippa av? ja,tack!

Hur som helst vet precis hur jag vill att den ska se ut, den modellen som jag vill ha såldes på gina förra vintern tror jag, hittade en sån ute på tradera,emn i fel färg och storlek :( men sen såg jag att dom hade i stort sätt en likadan som den jag ville ha på bik bok,men var inne och tittade där idag och då fanns den inte,kanske finns inne i stan i för sig jag kollade ju på mariberg.Hur som helst hoppas jag hittar den, för den var verkligen as fin och gick på 499 så det är helt okej pris för en jacka liksom,huhu

Fick i alla fall en as söt klänning av mamma idag,super snällt! Blir alltid så glad när hon överraskar mig med att köpa grejer så där då jag har nada egna pengar,så dagens puss går till mammsi!<3 Ah,just de! fick även en ring-klocka av henne och pappa från spanien slänger upp bild på den med,super söt oxå! :D

Rosetten sitter i bak,I love it!
korv fingrar? Anyyyhoooooo klock-ringen, har alltid varit lite anti sånna där klock-ringar,men den här gillade jag faktiskt :)
Nu ska jag försöka sova,har en fullbokad dag imorron så behöver sömn
Natti natti
Peace

Kommentarer
Postat av: jessica

MEN ÅHH! jag köpte en klockring på jc häromdagen (fast den är gjord av .. typ ... sten eller något) och tyckte att det skulle vara ascoolt med en klockring som funkade!

2010-10-06 @ 01:47:36
URL: http://www.acissej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0