- Korv

Jaha, blev vingåker idag utan nytta,men det var trevligt att det hände nått.
Sen färgade jag håret brunt (U) D: WHHHYYYYY?! tänker jag i alla fall.
Jo, jag har fan inte råd att vara rödhårig tror jag aldrig har lagt ut så mycket pengar på håret innan xD
Har på en/två månader färgat håret 4 gr för att det röda går ur så fort, färgen blir rosa vilket jag inte kan leva med! Så hade inte råd med ny hårfärg så mamma bjöd mig på brun för hon vägrade köpa röd, så nu ska mitt hår få vila är så ini skruttans slitet,tycker synd om det :( Trist men nödvändigt!

Imorgon blir det att ta sig in till örebry och gå på uga möte,sugit.Får gå upp astidigt för att vara i stan kl 1 för att bussarna här går typ aldrig :( fuckit. 
orkar inte kolla stavning
ska sussa nu
Peace

Kommentarer
Postat av: FINI

varsego :) ha en fin dag

2010-10-21 @ 09:24:13
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Juliette

Det är säkert superfint :D Vi får träffas snart så jag får se det :) Höstlovet, vecka 44? <3<3

2010-10-21 @ 20:40:49
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0