- The final frontier

I sommar kommer Iron Maiden till ullevi och jag ska kanske dit!WOHO!
Sebbe åkte iväg i går och skulle köpa biljetter och han köpte en extra som jag kanske ska köpa,beror på om mina puppy eyes funkar på pappa,eftersom jag inte har några pengar själv just nu!Skulle vara sjukt awesome att se dom, har velat det super länge och har hört att dom är grymma live!
Håller tummarna på att det ska funka! WOOP WOOP

Förövrigt ska herrn hit och ge mig sällskap i helgen eftersom bror ska bort och jag vägrar sova själv, skulle egentligen ut på krogen med Vendela, men hon hade sagt till mig att hon ville gå ut med mig plus massa andra så blev lite struligt sen blev det strul med skjuts och så,så det blir inget av det, men det ska bli skönt att bara vara hemma och ta det lugnt så jag klagar inte :)
Dra en bra film plus frukost i sängen nu,gooos :D
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0