- Får jag gratulera,du är livrädd med stil!

Jag är livrädd, mitt lilla harhjärta slår till tusen och jag har ingen aning om vad jag ska känna eller tänka.
Jag är inte van att hamna i sånna här situationer, vem är det egentligen?
Ska man våga ta klivet och lita på någon igen,alltså låta någon annan person som är ganska okänd komma mig så nära?
Oh lord shit face, känslan suger.

Imorgon(idag) ska jag följa med Sassa till Emil igen,hon ska äntligen få sin tattoo ifylld, då har jag planerat att kanske pierca mig i läppen, på sidan eller i mitten är frågan.
Från det ena till det andra?
Hur som helst tänka på annat nu eller sova,något av dem blir det i alla fall sssåååå
natti natti
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0