- Kommentarer!

Ihhhh både igår och idag när jag loggade in fanns det kommenterar som väntade,så himla kul! :D Trist dock att det inte finns något bra sätt att svara på dom, det skulle ju vara en bra idé att fixa tycker jag allt!

Jag vill åka båt på torsdag till fredag, då är det close-up, hur många bra band som helst som kommer dit ju, usch, livet är orättvist! Skulle säkert gå att fixa men det är bara jag och Vendela än så länge som kanske skulle vara på och det behövs två pers till annars blir hytten så dyr,attans! Någon som vill göra mig ekonomiskt oberonde är välkommen med förslag.

close-up fakta/band -> http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/galaxy/closeUp.htm

Jaja,nu ska jag sura lite och försöka ta något att äta,hinner inte laga något för jag väntar på Vella som kommer då ska vi gå ut och gå,det ska blir skönt! :)
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0