- Lick it up!

Såg nyss andra sex and city filmen, jag säger bara det lilla hoppet jag hade fått om killar försvann bara så där! POFF!
Fy fan Mr.Big kan bara dra någonstans, det är en sån man(HAHA) som alla flickor/kvinnor troligtvis har drömt om någongång, och jag är säkert på att han inte finns,inte någonstans, hatar att man ibakhuvudet har super höga förväntningar på allt om kärlek, för det har man sett på film hur bra det ska vara right?
Men sanningen är att det är ingen som är så? Kan inte vara så? Vem orkar vara så perfekt?

Mr.Big i sig är ju inte så speciell det är ju rollen, han ger liksom aldrig upp och är så där puffinuff så man nästan vill börja gråta för att man vet att man aldrig kommer hitta någon som är som han, kanske kan hitta någon som orkar vara så i en månad? Sen är man bara där och liksom bara är för att man ska vara det och det kanske blir bättre? Haha låter som jag har värsta erfarenheten av hundra misslyckade förhållande? Kan jag inte säga att jag har, det jag har tappat hoppet om är just han, han som ändå egentligen inte finns.
Haha tror inte att jag har kännt sån hopplöshet på länge som jag kände idag när jag kollade filmen, jag ville bara ta min jävla stora mjuka kudde och sätta mig i ett hörn och tänka på hur hopplöst allt kring the big love är,verkligen fuck it all. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0