- På tisdag,på tisdag på tisdag!

Helgen en snabbis; fredag utgång på frimis igen haha Sebbe sussade hos mig sååå....
..lördag chillade med Sebbe och sov super länge,sen skjutsade hem honom sen fixade mig super fort för att börja gå till Jessica som hade kräftskiva, Vendela och jag gick 4km genom skogen,det var kolsvart,as läskigt.
Söndag,bakis och trött,så spenderade min dag i soffan/sängen, fick även en försenad studentpresent av Malin och bror, handduk och badlakarn i samma leopard tyg som det är på mina nya påsklakarn som jag la upp i ett inlägg för ett tag sen,super snällt! :D

Men nu till dagen som jag väntar på,tisdag, mamma och jag ska ta husvagnen och åka till gekås och stanna där i några dagar på campingen, ska troligvis kolla upp lite gamla minnen också :D Ska bli hur myspys som helst!TAGGA! Det ska bli så otroligt skönt att komma här ifrån,ja,jag är nog lite duktig på att fly ändå ibland om jag vill.
Annyyyhooowwww nu ska jag spana in skal till min iphone-baby om det finns några fynd sen ska jag sussa soooo
nattnatti
Peace
Ah just det langar en as-ikke snygg bild från kräftskivan Vendela och jag har otroligt roligt en i solsäng.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det fanns asmånga och skitsnygga skal till I-phone på Gekås :D so you know ;) hihi.

2010-09-06 @ 11:36:41
URL: http://eeelinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0