- Rock baren

UJUJ, har precis ätit ett lass med smörgåstårta så jävla gott! Mamma fick sitt kort och triss lotterna som bror och jag fixat gemensamt, hon blev super glad! Sånt är alltid roligt!
Nu inväntar jag Sassa då blir lite föra, bara så där lagom så vi kommer in va fan,hahah, men det blir nog bra.
Sebbe hitta ingen skjuts hit så han skulle dra in med några polare innan,destomer desto bättre ofc, kändes lite jobbigt också att han skulle behöva sitta där med endast mig och Sassa, alltså inte för att Sassa och jag är tråkiga HAHA, men kul,ensam kille med två crazy chicks! hur bra som helst.
Känns som jag går på nått uppåt tjack idag helt jävla crazy och vild,insane!
hahahah herre jävlar!
nej nu ska jag hjälpa mamma med fikat sen kolla mobilen såg minsann att den blinkade lite ;D haha
Ha en fin fredag
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0