- Så jävla opepp egentligen

Okej, Vendela är på väg hit, vi ska gå ut och gå i minst en timme har vi sagt, får se hur det blir med det.
Jag är så jävla opepp på att börja ett nyttigare liv tbh, men har kollat gammla bilder,fy fan vad deprimerande hahah var mycket,mycket smalare! Nej,alvarligt det är fan dags att styra upp det här!
Skulle ge mycket för att kunna börja spela fotboll igen..saknen är den att min kondis är i botten,skulle inte vara så kul att hoppa in i ett lag som har tränat ett tag då jag kommer orka noll xD haha jaa herregud! Men jag ska här med försöka peppa mig själv! Jag vill ju det här egentligen! WOOP WOOP!
Aja,nu ska jag dricka massa vatten sen blir det ut,ut,ut!

Just det, köpte soundtracket till eclipse,fy fasiken, tycker verkligen om i stort sätt alla låtarna, typ två som jag inte riktigt gillar. Sen är det med ett band som jag lyssnat på ett tag,Metric, deras låt heter eclipse (all your), den är lätt bäst än så länge! Så det är ett tips,lyssna lyssna!haha

Hejsvejs
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0