- Ur mitt hjärta

Haha,vet inte riktigt vad jag ska säga känslan är så jävla svårt att ta in och att beskriva.

Hur som helst, anledningen till denna underliga känslan är att jag fick ett samtal klockan 06:21 av en viss saknad person som jag inte pratat med på hundra år.
Ännu mer anledning till känslan var att personen i andra ändan faktiskt sa att han var kär i mig.
Hur ofta händer det.
Saken är den att jag inte kan förklara mer, annars kanske man skulle bli jätte glad om någon sa detta,jag känner mig bara förvirrad.
Och just nu kanske det inte passar så bra eftersom jag kanske har någon annan som tycker om mig här, hur som helst skulle vi träffas och bara vara som förut utan några andra som stör liksom,så man får prata ut om saker och ting.
En sak är säker om det var förut,bara för ungefär ett år sen, skulle jag nog ha varit super lycklig för då var jag nog kär i dig också,eller jag var det,galet. Men enligt dig funkade det inte för jag var för olycklig just då och jag var för ung också och nu x antal dagar, månader senare kommer du på att det spelar ingen roll för du var kär i mig iallafall.
OKEJ,där fick ni veta mina innersta tankar just nu, hahah
känns faktiskt lite bättre nu när jag har fått skriva ner dom, hur som helst nu ska jag äta sen kolla biljetter
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0