- Aerosmith

Ligger i sängen och lyssnar på aerosmith, dom är för jäkla bra alltså! Hur som idag har det varit hur fint och varmt som helst, vilket var uppskattat av både mig och kaninen ;D Vi låg och chillade en stund i solen på trappan, hon är för rolig när hon ska vara med vad man än gör.

Hur som, börjar bli dags att firra skivor till skogsröjet, MEN VA FAN SKA MAN LÄGGA PÅ? Jag har ju några typiska "jag-blir-fett-pepp" låtar med dom är mer fjortisfylla än skogsröjet liksom. Skull behöva några rock låtar som är fett pepp och bra fest låtar.
Men har ju en heeel del musik så borde väl hitta något, men det är klart att man vill att alla ska få med någon låt som just dom blir peppade av, jag vill ju att alla ska känna festivalglädjen i alla fall i vårat camp!

Sen funderar jag lite på hur länge som skruttans batterierna håller? Bror trodde det inte skulle vara någon fara pappa var mer skeptiskt och sa att han trodde dom skulle hålla i typ en halvtimma, det hoppas jag verkligen inte! Har köpt betterier så man kan göra fyra byten, ca två per dag hade jag tänkt, får se hur länge det räcker nu då, hoppas på att det räcker perfekt!

Ja,jag är taggad!
Emma, om du läser det här, jag är taggad så kom ihåg att ta med den stoora ransonen alkohol ;D

Haha well well nu ska jag kika vidare efter bra låtar och batteritid!
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0