- Extrafuckingawesome

Har haft en vääldigt fin dag i örebro med S, tanken var att köpa mer batteri,så det gjorde vi och käkade på donken.
Men sen även inhandlade jag lite små saker som jag har behövt ett tag men det har inte varit livsviktigt liksom, så nu äntligen tog jag tag i det!
Så köpte typ toffsar, sånna där små hårspännen som helatiden försvinner, strumpor, långt linne, trosor OCH copter-skydd(livs garanti) till iphonen. Eftersom jag lyckats "tappa" två stycken skydd, så tänkte jag att den här gången då jäklar ska det sitta kvar och om det inte gör det så har jag ju garantin!
Sen köpte jag en ganska onödig sak MEN jag ångrar mig inte en sekund, köpte världens filt på chili, den är bäst på alla sätt och vis! Supermjuk, superfin och supergosig!

Anyhoo, imorgon då jävlar bär det av! Då äre dags för skogsröjet! WOOHOOO! TAGGELITAGG!
Vill sitta i en bra stol med en cider i handen medans vi taggar till någon skön låt! Hur bra?
Det kommer jag ju lätt göra imorgon vid den här tiden ska jag säga er!

Nu ska jag prata med S,sen sussa!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0